Často kladené otázky

Otázka: Prodáváte dárkové sady?
Odpověď: Ano. Máme jeden z nejrozsáhlejších sortimentů dárkových sad na internetu. Celý sortiment můžete procházet na naší stránce dárkových sad.

Otázka: Vůně, kterou chci, není uvedena v horní nabídce. Znamená to, že ji neprodáváte?
Odpověď: Horní nabídka na našich stránkách obsahuje pouze naše nejprodávanější vůně. Celý sortiment můžete prohledat pomocí funkce „Hledání vůně“ v horní části obrazovky. Případně můžete procházet úplný seznam značek, které nabízíme.

Otázka: Je vaše zboží pravé?
Odpověď: Všechno naše zboží je 100% pravé a dodáváme jej v úplném balení od výrobce.

Otázka: Jaké jsou vaše reklamační podmínky?
Odpověď: Zboží nám můžete vrátit v úplném původním obalu do sedmi dnů od obdržení dodávky a my vám vrátíme celou peněžní částku. Jestliže si přejete zboží vrátit, vyplňte prosím uvedený formulář zde.

Otázka: Jaké jsou možnosti placení?
Odpověď: Za zboží můžete zaplatit přes internet některou z rozšířených kreditních nebo debetních karet. Naše hlavní platební metoda je přes službu Braintree, která nabízí rychlý a zabezpečený způsob placení kreditní nebo debetní kartou. Také je možné platit přes internetovou platební službu PayPal.

Otázka: Máte nějaké „kamenné“ prodejny?
Odpověď: Ne. Abychom pro naše zákazníky docílili co nejnižších cen, realizujeme prodej výhradně přes internet.

Otázka: Kdy objednané zboží dorazí?
Odpověď: Doba zásilky závisí na zvoleném způsobu doručení. Bližší údaje naleznete na stránce Informace o dodávkách zboží.

Otázka: Co mám dělat, pokud moje zboží nedorazilo?
Odpověď: Jestliže objednané zboží nedorazilo, vyplňte příslušný reklamační formulář.

Otázka: Jsou uvedené ceny včetně DPH?
Odpověď: Ano, všechny ceny uvedené na našich webových stránkách, zahrnují DPH.

S jakýmikoliv jinými dotazy se s námi spojte.