Burberry Pánské vůně
Thomas Burberry, bývalý textilní učeň, se odvážně rozhodl otevřít první obchod Burberry v Basingstoke v Hampshire v roce 1856 a od té doby se dále rozvíjel a rostl. V roce 1880 si Burberry udělala jméno tím, že představila gabardén, pevný a voděodolný materiál, který byl následně použit při tvorbě mnoha Burberry oděvů.
Trenčkot se stal symbolem Burberry a pravděpodobně i jejich nejznámějším a ikonickým dílem, protože Burberry byl původně pověřen válečnou kanceláří, aby přizpůsobil důstojnický kabát tak, aby vyhovoval podmínkám soudobého válčení, což vedlo ke vzniku "trenčkotu". Po skončení války se stal tento kabát módním a oblíbeným kusem oděvu i u civilistů a ikonická Burberry kostka vznikla v roce 1920 a byla použita na podšívce kabátu. Trenčkot zůstává jednou z nejoblíbenějších položek značky Burberry dodnes.
Dalšími důležitými událostmi v nárůstu úspěchu Burberry byly ikonické osobnosti, které nosily výtvory značky - a vytvářely tedy postoj "pokud je to dost dobré pro ně, pak je to dost dobré i pro mě" a výrazně to zvýšilo prodej a úspěch. V roce 1911, kdy Roald Amundsen jako první člověk dosáhl jižního pólu, Burberry mu dodávalo oblečení a stany. O několik let později v roce 1914, když Ernest Shackleton v Argentině připravoval svůj tým na transatlantickou výpravu, měl na sobě na fotografii oblečení značky Burberry. Tyto příklady spolu s řadou dalších ikonických patronů této značky vytvářejí obrovskou důvěru mezi spotřebiteli, která trvá dodnes.
Jedním z nejoblíbenějších prodejních předmětů tohoto předního designového domu je řada produktů po holení a vůní, obzvláště pro muže. Nejen, že je Burberry jednou z nejprodávanějších značek mnoha obchodníků, Burberry má za sebou také dlouhou kariéru na trhu s vůněmi. Její první voda po holení pro muže nesla jednoduchý název "Burberrys for Men". Další vůně po debutovém úspěchu nesla jméno "Society" (1991) a byla vyrobena pro muže i ženy a od té doby má Burberry ve světě vůně obrovský úspěch už s více než 50 vůněmi. A jejich kosmetická řada "Burberry Beauty" byla představena v červnu 2010.
Trenčkot se stal symbolem Burberry a pravděpodobně i jejich nejznámějším a ikonickým dílem, protože Burberry byl původně pověřen válečnou kanceláří, aby přizpůsobil důstojnický kabát tak, aby vyhovoval podmínkám soudobého válčení, což vedlo ke vzniku "trenčkotu". Po skončení války se stal tento kabát módním a oblíbeným kusem oděvu i u civilistů a ikonická Burberry kostka vznikla v roce 1920 a byla použita na podšívce kabátu. Trenčkot zůstává jednou z nejoblíbenějších položek značky Burberry dodnes.
Dalšími důležitými událostmi v nárůstu úspěchu Burberry byly ikonické osobnosti, které nosily výtvory značky - a vytvářely tedy postoj "pokud je to dost dobré pro ně, pak je to dost dobré i pro mě" a výrazně to zvýšilo prodej a úspěch. V roce 1911, kdy Roald Amundsen jako první člověk dosáhl jižního pólu, Burberry mu dodávalo oblečení a stany. O několik let později v roce 1914, když Ernest Shackleton v Argentině připravoval svůj tým na transatlantickou výpravu, měl na sobě na fotografii oblečení značky Burberry. Tyto příklady spolu s řadou dalších ikonických patronů této značky vytvářejí obrovskou důvěru mezi spotřebiteli, která trvá dodnes.
Jedním z nejoblíbenějších prodejních předmětů tohoto předního designového domu je řada produktů po holení a vůní, obzvláště pro muže. Nejen, že je Burberry jednou z nejprodávanějších značek mnoha obchodníků, Burberry má za sebou také dlouhou kariéru na trhu s vůněmi. Její první voda po holení pro muže nesla jednoduchý název "Burberrys for Men". Další vůně po debutovém úspěchu nesla jméno "Society" (1991) a byla vyrobena pro muže i ženy a od té doby má Burberry ve světě vůně obrovský úspěch už s více než 50 vůněmi. A jejich kosmetická řada "Burberry Beauty" byla představena v červnu 2010.
Zobrazit více