Carolina Herrera Pánské vůně
Po více než třiceti letech v módním průmyslu je Carolina Herrera ženou vášně, poháněná touhou stát se vzorem pro ostatní ženy a představit jim svět rafinovaného luxusu a elegance. Ve věku 42 let, po narození dětí a usazení v manželském životě, se Herrera rozhodla navrhnout a představit vlastní módní kolekci, která stála na počátku jejího rozmachu. Dnes její impérium zahrnuje kolekci módy, které byl od samého začátku poskytnut prostor v prominentních výlohách ve známém butiku na Park Avenue, kolekci svatebních šatů, vůní a doplňků. Herrera má více než 280 obchodů ve 104 různých zemích, které každoročně přinášejí příjmy několika miliard dolarů.
Herrera je zaměřena hlavně na ženy, ale chtěla do svých kolekcí zahrnout i muže, protože je velkým fanouškem krejčoviny a její ikonický kus oděvu je čistá bílá nažehlená košile, často s ohrnutými manžetami. Vždycky milovala kalhoty bez ohledu na to, zda jsou pro muže nebo ženy, a rozhodně se nikdy nebránila vytvoření varianty na "le Smoking” (sako navržené Yvesem Saint Laurentem pro mocné a vlivné muže) ani bohatým večerním toaletám. Preferuje sofistikované a klasické vůně s moderním dodatkem. To je vidět na jejích 3 řadách vůní, které vznikly v posledních několika desetiletích a na pánské vodě po holení a kolínské, která zůstává dodnes klíčovou finální složkou šatníku moderního muže.
Po úspěchu řady "Classics" představené v roce 1988 Carolina Herrera získala pomoc své dcery, která představila druhou z jejích tří řad, s názvem 212, v roce 1996. Tato řada byla silně ovlivněna mladou ženou po jejím boku se svěžím, živým postojem a byla zaměřena na mladé městské muže a ženy a současně se snažila zachytit ducha New Yorku. Představením řady 212 se Herrera snažila vést značku k vytvoření moderních, čerstvých a nových vůní, a současně pokračovala v autentičnosti, emocích, eleganci a nadčasovosti, které byly pro její značku tak významnými. Tato kolekce se může pochlubit nejvíce individuálními pánskými vodami po holení, s více než 15 vůněmi, které tvoří velké procento z celkového rozsahu.
Třetí vůně, CH, byla vyvinuta s jediným záměrem být vůní ne na okamžik, ani pro konkrétní pohlaví, ale spíše pro každého, kdo si přeje žít určitý životní styl. Byl to spíše takový koncept založený na pohledu na život, který má sama tvůrkyně, Carolina Herrera - vylepšuje každý okamžik nenucenou elegancí a dělá tak úspěšnou vůni navrženou pro muže i ženy dokonalým doplňkem pro nezapomenutelné chvíle.
Herrera je zaměřena hlavně na ženy, ale chtěla do svých kolekcí zahrnout i muže, protože je velkým fanouškem krejčoviny a její ikonický kus oděvu je čistá bílá nažehlená košile, často s ohrnutými manžetami. Vždycky milovala kalhoty bez ohledu na to, zda jsou pro muže nebo ženy, a rozhodně se nikdy nebránila vytvoření varianty na "le Smoking” (sako navržené Yvesem Saint Laurentem pro mocné a vlivné muže) ani bohatým večerním toaletám. Preferuje sofistikované a klasické vůně s moderním dodatkem. To je vidět na jejích 3 řadách vůní, které vznikly v posledních několika desetiletích a na pánské vodě po holení a kolínské, která zůstává dodnes klíčovou finální složkou šatníku moderního muže.
Po úspěchu řady "Classics" představené v roce 1988 Carolina Herrera získala pomoc své dcery, která představila druhou z jejích tří řad, s názvem 212, v roce 1996. Tato řada byla silně ovlivněna mladou ženou po jejím boku se svěžím, živým postojem a byla zaměřena na mladé městské muže a ženy a současně se snažila zachytit ducha New Yorku. Představením řady 212 se Herrera snažila vést značku k vytvoření moderních, čerstvých a nových vůní, a současně pokračovala v autentičnosti, emocích, eleganci a nadčasovosti, které byly pro její značku tak významnými. Tato kolekce se může pochlubit nejvíce individuálními pánskými vodami po holení, s více než 15 vůněmi, které tvoří velké procento z celkového rozsahu.
Třetí vůně, CH, byla vyvinuta s jediným záměrem být vůní ne na okamžik, ani pro konkrétní pohlaví, ale spíše pro každého, kdo si přeje žít určitý životní styl. Byl to spíše takový koncept založený na pohledu na život, který má sama tvůrkyně, Carolina Herrera - vylepšuje každý okamžik nenucenou elegancí a dělá tak úspěšnou vůni navrženou pro muže i ženy dokonalým doplňkem pro nezapomenutelné chvíle.
Zobrazit více