Clinique Pánské vůně
Rok 1967 a revoluce ve vzduchu. To ovlivnilo i oblast péče o pleť a doktor Norman Orentreich, známý dermatolog, získal mnoho pozornosti díky přesvědčení, že skvělá pleť nezávisí jen na genetice a environmentálních faktorech, ale že ve skutečnosti je možné vytvořit nádhernou pleť bez ohledu na podmínky.
Na rozdíl od některých dalších výrobců péče o pleť Clinique byl a zůstává velmi zaměřen na zákazníky. Společnost nabízí individuální konzultaci, aby každý zákazník dostal ten správný produkt pro svůj typ pleti, a to platí pro rostoucí fanouškovskou základnu i pro velké množství zákazníků. V roce 1976 byla Clinique první prestižní kosmetickou společností, která rozpoznala různé potřeby péče o pleť mužů a poskytla jim praktickou a vhodnou řadu péče o pleť. Tyto výrobky byly čím dál oblíbenější a dnes odrážejí poslání společnosti Clinique, stát se lídrem na trhu a odborníkem na dermatologickou péči o všechny typy pleti.
Po úspěchu vůně “Clinique Happy for Women” společnost uvedla na trh doplňující pánskou verzi vůně s názvem "Clinique Happy for Men" - citrusovou, aromatickou kolínskou pro každodenní používání. Clinique byla ve skutečnosti třetí "značkou", která vznikla pod "Lauder Umbrella" - první je Estée Lauder a druhá je Aramis - extrémně oblíbená značka založená v roce 1964 prodávající produkty péče o vlasy a vonné látky. V době založení společnosti Clinique byla úroveň zkušeností a znalostí shromážděných o specifických potřebách mužů obrovská a umožnila Clinique, aby byla první dámskou kosmetickou společností, která zavedla druhou linii pro muže.
Kromě klasické vůně "Clinique Happy for Men", Clinique vydala kolínskou "Chemistry", což je čerstvá pikantní a aromatická vůně, která je perfektní pro muže na jaro/léto. Je to jemná, nenápadná vůně, která pracuje s chemií jednotlivce, což znamená, že má jedinečnou vůni podle osoby, která ji nosí - znovu se tu objevuje pevná víra, že žádní dva lidé nejsou stejní a zaslouží si individuální zacházení. Stejně jako pánské vůně Clinique nabízí také širokou a skvělou řadu péče o pleť, péči o pokožku po holení, proti vadám a péči o jednotlivé typy pleti pro muže a zůstává jedním z nejoblíbenějších výrobců pánských vůní, vod po holení, kolínské a produktů péče o pleť.
Na rozdíl od některých dalších výrobců péče o pleť Clinique byl a zůstává velmi zaměřen na zákazníky. Společnost nabízí individuální konzultaci, aby každý zákazník dostal ten správný produkt pro svůj typ pleti, a to platí pro rostoucí fanouškovskou základnu i pro velké množství zákazníků. V roce 1976 byla Clinique první prestižní kosmetickou společností, která rozpoznala různé potřeby péče o pleť mužů a poskytla jim praktickou a vhodnou řadu péče o pleť. Tyto výrobky byly čím dál oblíbenější a dnes odrážejí poslání společnosti Clinique, stát se lídrem na trhu a odborníkem na dermatologickou péči o všechny typy pleti.
Po úspěchu vůně “Clinique Happy for Women” společnost uvedla na trh doplňující pánskou verzi vůně s názvem "Clinique Happy for Men" - citrusovou, aromatickou kolínskou pro každodenní používání. Clinique byla ve skutečnosti třetí "značkou", která vznikla pod "Lauder Umbrella" - první je Estée Lauder a druhá je Aramis - extrémně oblíbená značka založená v roce 1964 prodávající produkty péče o vlasy a vonné látky. V době založení společnosti Clinique byla úroveň zkušeností a znalostí shromážděných o specifických potřebách mužů obrovská a umožnila Clinique, aby byla první dámskou kosmetickou společností, která zavedla druhou linii pro muže.
Kromě klasické vůně "Clinique Happy for Men", Clinique vydala kolínskou "Chemistry", což je čerstvá pikantní a aromatická vůně, která je perfektní pro muže na jaro/léto. Je to jemná, nenápadná vůně, která pracuje s chemií jednotlivce, což znamená, že má jedinečnou vůni podle osoby, která ji nosí - znovu se tu objevuje pevná víra, že žádní dva lidé nejsou stejní a zaslouží si individuální zacházení. Stejně jako pánské vůně Clinique nabízí také širokou a skvělou řadu péče o pleť, péči o pokožku po holení, proti vadám a péči o jednotlivé typy pleti pro muže a zůstává jedním z nejoblíbenějších výrobců pánských vůní, vod po holení, kolínské a produktů péče o pleť.
Zobrazit více