30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků
Sledované Doručení s Direct Link

DKNY Pánské vůně

Se svým otcem krejčím a matkou, která byla modelkou a obchodní zástupkyní v oblasti módy, měla Donna Karan vlastně jen jedinou možnost - vstoupit do světa módy, do kterého se narodila. Je nejen úspěšnou návrhářkou oblečení, ale staví své kolekce na principu moderního systému oblékání, který je vhodný pro kosmopolitní muže i ženy. Pro Donnu Karan to nikdy nebylo jen o navrhování oblečení, ale o životním stylu. Nepředstavuje jen jednotlivé kusy oděvu, ale vidí osobu jako celek - od hlavy až k patě. Prvním příkladem tohoto je kolekce DKNY Men, která byla představena v roce 1992 a která se skládala z obleků, běžného oblečení, slavnostního oblečení a sportovního oblečení, vhodného pro všechny typy mužů.

Původní název Donna Karan Collection byl zmíněn při prvním představení kolekce oděvů, předtím, než se změnil na DKNY (Donna Karan New York) - posláním jejích oděvů je všestrannost - navrhuje přizpůsobivé, ale zábavné kousky, které mohou být kombinovány do dokonalého outfitu pro denní i večerní nošení. Zahrnutí New Yorku do názvu znamenalo to, že nikdo nikdy neví, co se bude dít dál v tomto divokém, živém městě. Rozhodně udává tempo a poskytuje značce jistý postoj a přispívá tak k jejímu rostoucímu úspěchu.

Po svém počátečním úspěchu s dámským oblečením si s pomocí nejdůležitějšího člověka v jejím životě Donna Karan uvědomila, že mnoho mužů v jejím životě také potřebuje její pozornost a sofistikovaný systém oblékání. Pro ni to nikdy nebylo jen o oblečení. Jedná se o životní styl, postoje, praktičnost jak pro muže, tak pro ženy. Vidí celý obraz od hlavy k patě. Otázky jako "Co si obout?" inspirovalo Donna Karan k vytvoření kolekce punčochového zboží. "Perfektní brýle?" Donna Karan Eyewear. Seznam zahrnuje i pásky, doplňky a, jak říká Karan, "vše, co potřebujete, abyste se dali dohromady."

Odhodlaná svádět všechny smysly se Karan v roce 1992 dostala do světa krásy pod obchodním a kreativním vedením svého manžela, který navrhl lahvičky a flakonky pro podpisové vůně. Divize krásy dále představila nejprodávanější vůně pro muže i ženy a má už kolekci téměř 100 krásných vůní. Výsledek úspěchu pro vůně DKNY přišel během devadesátých let, ale od té doby je čím dál větší.

DKNY je jedna z mála společností, která rovnoměrně rozděluje čas, peníze a pozornost na muže a ženy, což znamená, že existuje široká škála aftershaves a kolínských dostupných pro muže jakéhokoli způsobu života po celém světě. Jedna z nejprodávanějších vůní pro muže je DKNY Red Delicious Men, která byla vypuštěna v roce 2006 a je plná dřevitých tónů. Je to vůně zabalená v červené lahvičce, která spojuje sex a odvahu - lahvička má tvar jablka, jablko je symbolem New Yorku. Mezi další vůně v této řadě patří DKNY Be Delicious Red Art Men (2008), DKNY Be Delicious Shine pro ženy (2007) a jedna z nejnovějších vůní pro ženy DKNY Be Delicious Eau so Intense (2012).
Zobrazit více
Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje
Upozornění
na prodej
Tipy pro
krásu
Slevové
kódy