DKNY Pánské vůně

Se svým otcem krejčím a matkou, která byla modelkou a obchodní zástupkyní v oblasti módy, měla Donna Karan vlastně jen jedinou možnost - vstoupit do světa módy, do kterého se narodila. Je nejen úspěšnou návrhářkou oblečení, ale staví své kolekce na principu moderního systému oblékání, který je vhodný pro kosmopolitní muže i ženy. Pro Donnu Karan to nikdy nebylo jen o navrhování oblečení, ale o životním stylu. Nepředstavuje jen jednotlivé kusy oděvu, ale vidí osobu jako celek - od hlavy až k patě. Prvním příkladem tohoto je kolekce DKNY Men, která byla představena v roce 1992 a která se skládala z obleků, běžného oblečení, slavnostního oblečení a sportovního oblečení, vhodného pro všechny typy mužů.

Původní název Donna Karan Collection byl zmíněn při prvním představení kolekce oděvů, předtím, než se změnil na DKNY (Donna Karan New York) - posláním jejích oděvů je všestrannost - navrhuje přizpůsobivé, ale zábavné kousky, které mohou být kombinovány do dokonalého outfitu pro denní i večerní nošení. Zahrnutí New Yorku do názvu znamenalo to, že nikdo nikdy neví, co se bude dít dál v tomto divokém, živém městě. Rozhodně udává tempo a poskytuje značce jistý postoj a přispívá tak k jejímu rostoucímu úspěchu.

Po svém počátečním úspěchu s dámským oblečením si s pomocí nejdůležitějšího člověka v jejím životě Donna Karan uvědomila, že mnoho mužů v jejím životě také potřebuje její pozornost a sofistikovaný systém oblékání. Pro ni to nikdy nebylo jen o oblečení. Jedná se o životní styl, postoje, praktičnost jak pro muže, tak pro ženy. Vidí celý obraz od hlavy k patě. Otázky jako "Co si obout?" inspirovalo Donna Karan k vytvoření kolekce punčochového zboží. "Perfektní brýle?" Donna Karan Eyewear. Seznam zahrnuje i pásky, doplňky a, jak říká Karan, "vše, co potřebujete, abyste se dali dohromady."

Odhodlaná svádět všechny smysly se Karan v roce 1992 dostala do světa krásy pod obchodním a kreativním vedením svého manžela, který navrhl lahvičky a flakonky pro podpisové vůně. Divize krásy dále představila nejprodávanější vůně pro muže i ženy a má už kolekci téměř 100 krásných vůní. Výsledek úspěchu pro vůně DKNY přišel během devadesátých let, ale od té doby je čím dál větší.

DKNY je jedna z mála společností, která rovnoměrně rozděluje čas, peníze a pozornost na muže a ženy, což znamená, že existuje široká škála aftershaves a kolínských dostupných pro muže jakéhokoli způsobu života po celém světě. Jedna z nejprodávanějších vůní pro muže je DKNY Red Delicious Men, která byla vypuštěna v roce 2006 a je plná dřevitých tónů. Je to vůně zabalená v červené lahvičce, která spojuje sex a odvahu - lahvička má tvar jablka, jablko je symbolem New Yorku. Mezi další vůně v této řadě patří DKNY Be Delicious Red Art Men (2008), DKNY Be Delicious Shine pro ženy (2007) a jedna z nejnovějších vůní pro ženy DKNY Be Delicious Eau so Intense (2012).

Zobraz vše

DKNY časové osy

1999
2018
2017
2012
2012
2009
2009
2006
2005
2000
2000
DKNY
Kolekce
JIŽ OD
530
DKNY City
JIŽ OD
526
DKNY DKNY
JIŽ OD
602
DKNY DKNY Men Summer 2016
JIŽ OD
720
DKNY Men Summer 2017