Diesel Pánské vůně
Společnost Diesel založil v roce 1978 Renzo Rosso a je nejlépe známá výrobou džín a vůní. Značka byla založena se záměrem stát se předním módním domem pro mladší generaci spotřebitelů a její popularita brzy raketově vzrostla. Právě tento záměr vedl společnost Diesel k implementaci inovativních marketingových strategií, jako používání videoher jako marketingových platforem pro jejich oblečení. Společnost byla první, kdo použil něco podobného k propagaci oblečení! Nebyly to jen kroky majitele Renza Rossa, které vedly k tomu, že se společnost stala celosvětově oblíbenou, ale také kreativní genius Wilbert Das, jehož první zaměstnání po skončení studia bylo navrhování řady pánské módy pro společnost Diesel a díky tomu se v roce 1993 stal uměleckým ředitelem v tomto módním domě. Byla to ve skutečnosti Dasova vize, která určovala směřování společnosti a mezinárodní marketingové strategie téměř 20 let až do svého odchodu v roce 2009, kdy funkci uměleckého ředitele převzal Bruno Collin.
V průběhu let společnost Diesel vždy cílila své výrobky na mladé dospělé, což vysvětluje jejich zvláštní postupy při prezentaci a balení produktů, zejména v oblasti vůní. Jejich produkty se nyní nacházejí ve více než 300 různých obchodech se značkou Diesel a více než 5000 maloobchodních prodejnách po celém světě. Diesel dokonce plánuje uspořádat a prezentovat své zboží v obchodě zmateným způsobem, takže by zákazníci neměli jinou možnost než spolupracovat s prodavači.
První vůně značky Diesel nesla jméno Diesel, byla to unisex vůně vydaná v roce 1996. Krátce poté vydala Diesel svou vůbec první pánskou vůni Plus Plus Masculine (1997), vřelou a dřevitou orientální vůni, která doplnila maskulinitu svých mladých spotřebitelů. Mezi další oblíbené pánské vůně a aftershaves vydané společností Diesel patří aromaticky čerstvé a pikantní speciální vydání Green Masculine (2003), aromatické tónyy Fourier For Life (2007), orientální dřevité a citrusové tóny Only The Brave (2009), jemně kořeněné Fuel For Life Summer (2010) a sladké ovocné akordy Only The Brave Tattoo (2012), to abychom jmenovali jen několik.
DIESEL - buďte mladí, buďte odvážní.
V průběhu let společnost Diesel vždy cílila své výrobky na mladé dospělé, což vysvětluje jejich zvláštní postupy při prezentaci a balení produktů, zejména v oblasti vůní. Jejich produkty se nyní nacházejí ve více než 300 různých obchodech se značkou Diesel a více než 5000 maloobchodních prodejnách po celém světě. Diesel dokonce plánuje uspořádat a prezentovat své zboží v obchodě zmateným způsobem, takže by zákazníci neměli jinou možnost než spolupracovat s prodavači.
První vůně značky Diesel nesla jméno Diesel, byla to unisex vůně vydaná v roce 1996. Krátce poté vydala Diesel svou vůbec první pánskou vůni Plus Plus Masculine (1997), vřelou a dřevitou orientální vůni, která doplnila maskulinitu svých mladých spotřebitelů. Mezi další oblíbené pánské vůně a aftershaves vydané společností Diesel patří aromaticky čerstvé a pikantní speciální vydání Green Masculine (2003), aromatické tónyy Fourier For Life (2007), orientální dřevité a citrusové tóny Only The Brave (2009), jemně kořeněné Fuel For Life Summer (2010) a sladké ovocné akordy Only The Brave Tattoo (2012), to abychom jmenovali jen několik.
DIESEL - buďte mladí, buďte odvážní.
Zobrazit více