30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků
Sledované Doručení s Direct Link

Estee Lauder Pánské vůně

Společnost Estee Lauder, založená mnohem dříve než většina jiných, byla jedním ze zakládajících kosmetických a parfumerních gigantů zabývajících se výrobou kosmetických přípravků a vůní pro muže i ženy a jako jedna z prvních se také etablovala v jednom z nejlukrativnějších a nejvyhledávanějších oborů. Společnost původně založili Joseph Lauder a jeho manželka Estee Lauder v roce 1946, dnes je dnes jedním z předních výrobců a prodejců prestižní řady péče o pleť, líčidel, vůní a také produktů péče o vlasy.

Centrála je v současné době na Manhattanu v New Yorku a již od šedesátých let má společnost pobočky po celém světě, zpočátku v Londýně a Hongkongu. Nyní se může pochlubit skutečně celosvětovou působností, provozuje pobočky ve více než 40 zemích a územích a zastřešuje 27 známých značek.

V roce 1964, mnohem dříve, než byla vůbec založena většina ostatních společností, představila Estee Lauder svou druhou značku Aramis, a tato společnost vyráběla vůně a přípravky péče o pleť pro muže. Péče o muže byla dále podpořena, když se v roce 1976 značka Clinique stala první dámskou kosmetickou společností, která zavedla druhou řadu pro muže a dodnes zůstává jednou z nejoblíbenějších značek péče o pleť pro muže.

Během let popularita tohoto kosmetického giganta raketově rostla a seznam značek, které zastřešoval, byl čím dál rozsáhlejší - Michael Kors, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Sean John Fragrances a nedávno Smashbox Cosmetics, které Estee Lauder koupila v roce 2010. Ačkoli Estee Lauder bohužel zemřela v roce 2004, vedení stále ovládá její rodina, především její syn a vnuk. Výhodou je přetrvávající princip rodinného podnikání, ale také to, že se rozhodování účastní jak mužská, tak i ženská část rodiny, což znamená, že jak potřeby mužů, tak žen jsou neustále sledovány a zvažovány všemi způsoby.

Na rozdíl od mnoha jiných kosmetických gigantů je Estee Lauder známá tím, že využívá svou slávu, bohatství a úspěch k pomoci druhým, kteří neměli takové štěstí. Společnost je aktivně zapojena do kampaně na zvýšení povědomí o rakovině prsu, s čímž začala Evelyn H. Lauderová, dcera Estee. Tato kampaň sama o sobě již vybrala více než 10 milionů dolarů a nadále šíří celosvětové povědomí o tomto problému, který mění lidské životy.

Značka Estee Lauder byla chválena i kritizována, byla cílem bojkotové kampaně, dostala se na přední stránky novin kvůli testování svých produktů na zvířatech a jednou se objevila na seznamu společností podporujících kontroverzní kampaně. Ani to však nepřerušilo jejich obrovský úspěch a společnost Estee Lauder se rozhodně nechystá na odpočinek.
Zobrazit více
Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje
Upozornění
na prodej
Tipy pro
krásu
Slevové
kódy