Estee Lauder Pánské vůně

Společnost Estee Lauder, založená mnohem dříve než většina jiných, byla jedním ze zakládajících kosmetických a parfumerních gigantů zabývajících se výrobou kosmetických přípravků a vůní pro muže i ženy a jako jedna z prvních se také etablovala v jednom z nejlukrativnějších a nejvyhledávanějších oborů. Společnost původně založili Joseph Lauder a jeho manželka Estee Lauder v roce 1946, dnes je dnes jedním z předních výrobců a prodejců prestižní řady péče o pleť, líčidel, vůní a také produktů péče o vlasy.

Centrála je v současné době na Manhattanu v New Yorku a již od šedesátých let má společnost pobočky po celém světě, zpočátku v Londýně a Hongkongu. Nyní se může pochlubit skutečně celosvětovou působností, provozuje pobočky ve více než 40 zemích a územích a zastřešuje 27 známých značek.

V roce 1964, mnohem dříve, než byla vůbec založena většina ostatních společností, představila Estee Lauder svou druhou značku Aramis, a tato společnost vyráběla vůně a přípravky péče o pleť pro muže. Péče o muže byla dále podpořena, když se v roce 1976 značka Clinique stala první dámskou kosmetickou společností, která zavedla druhou řadu pro muže a dodnes zůstává jednou z nejoblíbenějších značek péče o pleť pro muže.

Během let popularita tohoto kosmetického giganta raketově rostla a seznam značek, které zastřešoval, byl čím dál rozsáhlejší - Michael Kors, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Sean John Fragrances a nedávno Smashbox Cosmetics, které Estee Lauder koupila v roce 2010. Ačkoli Estee Lauder bohužel zemřela v roce 2004, vedení stále ovládá její rodina, především její syn a vnuk. Výhodou je přetrvávající princip rodinného podnikání, ale také to, že se rozhodování účastní jak mužská, tak i ženská část rodiny, což znamená, že jak potřeby mužů, tak žen jsou neustále sledovány a zvažovány všemi způsoby.

Na rozdíl od mnoha jiných kosmetických gigantů je Estee Lauder známá tím, že využívá svou slávu, bohatství a úspěch k pomoci druhým, kteří neměli takové štěstí. Společnost je aktivně zapojena do kampaně na zvýšení povědomí o rakovině prsu, s čímž začala Evelyn H. Lauderová, dcera Estee. Tato kampaň sama o sobě již vybrala více než 10 milionů dolarů a nadále šíří celosvětové povědomí o tomto problému, který mění lidské životy.

Značka Estee Lauder byla chválena i kritizována, byla cílem bojkotové kampaně, dostala se na přední stránky novin kvůli testování svých produktů na zvířatech a jednou se objevila na seznamu společností podporujících kontroverzní kampaně. Ani to však nepřerušilo jejich obrovský úspěch a společnost Estee Lauder se rozhodně nechystá na odpočinek.

Zobraz vše

Estee Lauder časové osy

1984
2013
2012
2011
2005
2004
2002
2002
2000
2000
1985
1985
Estee Lauder
Kolekce
JIŽ OD
1.281
Estee Lauder Intuition
JIŽ OD
979
Estee Lauder Pleasures
JIŽ OD
2.366
Estee Lauder Wood Mystique