Hermes Pánské vůně
Hermès je značka luxusního zboží, založená v roce 1837. Název pochází od zakladatele společnosti Thierry Hermèse, jejíž rodina se od té doby spojila se společností. Původně Hermès prodával postroje pro koně šlechticů v Paříži. Byl znám svým úchvatným řemeslným zpracováním a vysokou kvalitou svých kožených výrobků. Po jeho smrti jeho syn převzal a přesunul obchod na známou adresu 24 Faubourg Saint-Honoré v Paříži, kde představili kožené tašky stejné kvality. Charles-Émile Hermès přenechal společnost svým synům, kteří rozšířili své operace v Evropě. Na přelomu století rodina Hermésů prodávala sedla ruskému carovi. Byli také první, kdo použili zip na oblečení a tašky ve Francii, protože měli výlučná práva na to, co byl v té době zbrusu nový vynález. V roce 1922 společnost představila první kabelku, kterou se samozřejmě proslavila. Značka měla v následujících letech obrovský úspěch a začala se zaměřovat na kabelky a šály.
První vůně výhradně pro muže byla Equipage v roce 1970. Jednalo se o energickou vůni s jemným citrusem, bylinkami a kořením se vzácným otvorem na dřevo a borovice. Do této doby společnost představila své slavné oranžové obaly a logo s koněm a vozem. Dalším velkým krokem, pokud jde o pánské vůně, bylo vydání legendární vůně Terre D'Hermes (2006). To byl pro Hermes další velký úspěch a dodržela tradici používání lesní a citrusové vůně, ale zcela novým způsobem. Terre D'Hermes je velmi oblíbená složitá vůně, která se na pokožce rozvíjí pomocí pomerančů, pepře, patchouli, pelargonie, lesa a benzoinu, které vytvářejí smysl pro zemitý materiál, jako je dřevo a kámen. Tato vůně byla také představena v omezených edicích, jako je svěžest Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche, která mísí dřevnatost s některými čerstvými citrusovými plody, jako je grapefruit.
Hermès se stále rozšiřuje a v roce 2015 spolupracovali s technologickým gigantem Apple na speciálních kožených vydáních Apple Watch. To má velkou tradici v hodinkách Hermès, které byly vyráběny již od třicátých let minulého století.
První vůně výhradně pro muže byla Equipage v roce 1970. Jednalo se o energickou vůni s jemným citrusem, bylinkami a kořením se vzácným otvorem na dřevo a borovice. Do této doby společnost představila své slavné oranžové obaly a logo s koněm a vozem. Dalším velkým krokem, pokud jde o pánské vůně, bylo vydání legendární vůně Terre D'Hermes (2006). To byl pro Hermes další velký úspěch a dodržela tradici používání lesní a citrusové vůně, ale zcela novým způsobem. Terre D'Hermes je velmi oblíbená složitá vůně, která se na pokožce rozvíjí pomocí pomerančů, pepře, patchouli, pelargonie, lesa a benzoinu, které vytvářejí smysl pro zemitý materiál, jako je dřevo a kámen. Tato vůně byla také představena v omezených edicích, jako je svěžest Terre d'Hermes Eau Tres Fraiche, která mísí dřevnatost s některými čerstvými citrusovými plody, jako je grapefruit.
Hermès se stále rozšiřuje a v roce 2015 spolupracovali s technologickým gigantem Apple na speciálních kožených vydáních Apple Watch. To má velkou tradici v hodinkách Hermès, které byly vyráběny již od třicátých let minulého století.
Zobrazit více