Jimmy Choo Pánské vůně

Jako jedna z nejoblíbenějších luxusních značek na světě je Jimmy Choo jednou z nejznámějších značek jak pro muže, tak pro ženy. Jimmy Choo v žádném případě není značka, která se stará jen o ženy. S více než 150 obchody ve 32 zemích a také přítomností v některých z nejprestižnějších oddělení a specializovaných obchodech po celém světě má značka Jimmy Choo obrovský úspěch od svého vzniku v květnu 1996. První obchod byl otevřen na Motcomb Street v Londýně a dodnes doplňuje distribuci v některých z nejprestižnějších obchodů s více značkami na světě.

O dva roky později se společnost rozšířila do USA a otevřela dva obchody v New Yorku a Beverly Hills. Mezinárodní expanze pokračovala díky tomu, že si Jimmy Choo zajistil prodej svých výrobků v nejprestižnějších luxusních nákupních destinacích nejprestižnějších světových měst, včetně Sloane Street a Bond Street v Londýně, Avenue Montaigne v Paříži, Via Condotti v Římě, Madison Avenue v New Yorku, Rodeo Drive v Beverly Hills, a Ginza v Tokiu.

Po ukončení studia začal Choo pracovat v obchodě v Hackney, který otevřel v roce 1986 a zároveň si pronajal starou nemocniční budovu. Jeho řemeslné zpracování a návrhy byly brzy zaznamenány širokou veřejností a jeho výtvory byly na nejméně osmi stránkách ve vydání Vogue v roce 1988. V roce 1996 vznikla společnost Jimmy Choo Ltd s pomocí Tamary Mellonové, britské redaktorky Vogue a brzy sexy střihy, módní design a výjimečné italské řemeslné zpracování oslovilo sofistikovanou klientelu, která umožnila okamžitý a obrovský úspěch hned první kolekce.

Choo má nejen širokou škálu pánské obuvi výjimečné kvality, ale vychází modernímu muži vstříc tím, že nabízí nejnovější trendy v pánských doplňcích a taškách a nabízí svým zákazníkům vlastní oddělené sezónní sbírky pro muže. V roce 2003 získal Jimmy Choo OBE oceněné od anglické královny za svou roli v tom, aby se Londýn stal hlavním módním městem světa. Získal také čestné stipendium na University of Arts v Londýně (2009) a byl vítězem soutěže Design Award for Asia Award "The Outstanding Malaysian Designer 2011".

V dubnu 2001 prodal Choo svůj 50% podíl ve společnosti za 10 milionů liber. Od té doby soustředil svou práci na exkluzivní řadu Jimmy Choo Couture vyráběnou na základě licence od společnosti Jimmy Choo Ltd a nadále produkuje parfémy, které jsou dlouhodobě žádoucími produkty. Řada Jimmy Choo London, také známá jako Jimmy Choo Ready-To-Wear, zahrnuje doplňky jako kabelky a tašky pro moderní muže. I nadále se velmi těšíme na další expanzi pánských vůní a vod po holení Jimmy Choo poté, co jsme si užili aromatické sladké a mužské tóny vůně Jimmy Choo Man (2014).

Zobraz vše

Jimmy Choo časové osy

2013
2019
2017
2017
2014
Jimmy Choo
Kolekce
JIŽ OD
187
Jimmy Choo Jimmy Choo Man
JIŽ OD
649
Jimmy Choo Jimmy Choo Man Blue
JIŽ OD
905
Jimmy Choo Jimmy Choo Man Intense
JIŽ OD
375
Jimmy Choo Man Ice