Nina Ricci Pánské vůně

Módní dům Nina Ricci je také znám svou legendární sbírkou vůní, která se datuje do konce čtyřicátých let minulého století, kdy byla představena ikonická ženská vůně L'Air du Temps. Ačkoli společnost vyrábí převážně vůně pro ženy, vydala i řadu vysoce kvalitních pánských parfémů.

Kolekce vůní byla poprvé představena, když si bratr Nina Ricci Robert začal hrát s nápadem vytvořit vůni Nina Ricci. Tento nápad se brzy realizoval a pomohl značce vybudovat si vynikající pověst i v oblasti parfumerie. První pánská vůně vznikla až v šedesátých letech, kdy na trh vstoupil aromatický zelený Signoricci (1965). Kombinuje citrusové plody s květinovým srdcem a aromatickou bází včetně tónů cibule, dubového mechu, cedru, jantaru, vetiveru a labdanumu. Následovala čistá citrusová vůně Signoricci 2 (1976) a dvě silné vůně Phileas (1984) a Ricci Club (1989). Nedávno společnost představila dřevitou vůni Mémoire D'Homme (2002), která byla vytvořena ve spolupráci s Christinou Nagel a Rosendo Mateu. S podkladem z grapefruitu a lékořice na kořeněném srdci zázvoru a muškátového oříšku a dřevité základny jantaru, vetiveru a cedru je vůně elegantní a klasickou vůní pro každou příležitost.

Ninu Ricci převzala španělská společnost PUIG v roce 1998. Ačkoli se rodina Ricci od roku 1988 a úmrtí Roberta Ricciho aktivně neúčastnila, zdá se, že láska k vůním se v rodině dědí. Robertův vnuk Romano Ricci vydal svou vlastní úspěšnou značku vůně jménem Juliette Has A Gun v roce 2005.

Zobraz vše
Nina Ricci
Kolekce