30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků
Sledované Doručení s Direct Link

Yves Saint Laurent Pánské vůně

Yves Saint Laurent začal svou hvězdnou kariéru jako jeden z nejlepších návrhářů pánské módy a výrobců vod po holení pod bdělým dohledem Christiana Diora poté, co získal úspěch svými asymetrickými koktejlovými šaty - ty nastartovaly jeho kariéru a byly to jedny z nejinspirativnějších a nejodvážnějších stylových výtvorů jeho života. Když uslyšel o jeho úspěchu, Dior ho okamžitě najal a po Diorově smrti v roce 1957 ho Lauren nahradil ve společnosti jako hlavní návrhář haute couture.

Když vypukla alžírská válka za nezávislost, Laurent musel vstoupit do armády a v důsledku toho ztratil své místo u Diora. Po krátké přestávce v nemocnici si Laurent v roce 1962 vytvořil svůj vlastní módní a parfumerní dům, a tehdy začal jeho podnik skutečně vzkvétat, což bylo podpořeno přidáním kolekce pánského oblečení v roce 1974. Na základě dokonalé krejčoviny a francouzského vytříbeného stylu se Yves Saint Laurent snažil vybudovat značku, která by obsahovala klíčové oděvy pro muže, které budou nadčasové, a to je něco, co dnes pokračuje, dlouho po smrti zakladatele v roce 2008 ve věku 71 let.

Říše Yves Saint Laurent posilovala, a tak se pustil do projektů mimo módní svět s vodami po holení a kolínskými, což byl jeden z jeho největších úspěchů. Díky vlajkovým obchodům po celé Americe a po celém světě je snadné pochopit, proč tato okamžitě rozpoznatelná značka zůstává tak oblíbená a milovaná, a proč má hned od začátku věrnou fanouškovskou základnu. Tento úspěch nepřicházel bez stiné stránky - Laurent byl během své kariéry silně kritizován a to se týkalo i jeho parfémů - měl zájem prosazovat smyslné a silné vůně, které by odrážely osobnost jeho zákazníků a toto bylo často považováno za nerozumné a příliš dominantní. Toto spolu s kritikou, že nabádá k užívání drog svou vodou po holení Opium pour Homme (1995), bylo pro Laurenta pochopitelně znepokojivé, nicméně vytvoření mužské vůně Kouros v roce 1981 umlčelo většinu kritiků, když se stalo jednou z moderních klasik a jednou z nejprodávanějších vůní světa parfémů.

Je třeba říci, že YSL má jedny z nejvíce fascinujících parfémů pro muže - podporují svobodu projevu, v což Laurent tak silně věřil. L'Homme (2006) a L'Homme Libre (2011) jsou jedny z nejprodávanějších vůní, které jsou čerstvé a mladé, stejně jako mužské. La Nuit de L'Homme (2009) je plná síly a silných ingrediencí a společnost Laurent ji představila jako vůni plnou kontrastů a napětí. Rive Gauche pour Homme byla oslavou kolekce obchodů, které prodávaly luxusní pánské oblečení a brzy se stala ikonou úspěchu módního domu.
Zobrazit více
Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje
Upozornění
na prodej
Tipy pro
krásu
Slevové
kódy