Bond No 9 Parfém & Dámské vůně
Bond No.9 je přední světová společnost zabývající se výrobou voných látek a parfémů, která byla založena v roce 2003 americkou podnikatelkou francouzského původu Laurice Rahméovou, která se od raného věku věnuje umění a kultuře. Vůně Bond č. 9 byla vytvořena, aby každá čtvrť v New Yorku měla vlastní vůni, téměř jako značkování území. Tato unikátní koncepce odlišuje parfémy Bond No. 9 od ostatních vůní.
Společnost Bond No. 9 nejprve otevřela obchod na 9 Bond Street ve čtvrti NoHo v Manhattanu s 16 originálními parfémy a dosud se může pochlubit 5 butiky, které byly pojmenovány podle různých čtvrtí, ve kterých sídlí. Značka se také prodává ve vybraných upmarketových buticích.
Jedním z jejích unikátních marketingových strategií je anglické taxi zdobené jako jejich barevné lahičky pro zajištění dopravy pro své zákazníky a návštěvníky. Když se původně zrodila myšlenka Bond No. 9, záměrem paní Rahméové bylo učinit z New Yorku parfémovou metropolí světa a vrátit umění do světa parfumerie, něco, o čem měla pocit, že už nějakou dobu chybí. Bond No. 9 se pyšní tím, že ve svých více než 60 vůních používá nejlepší a nejunikátnější vonné oleje a přísady z celého světa, a to se samozřejmě odráží v ceně.
Většina vůní No. 9 je ve skutečnosti unisex, ale existují určité parfémy vyvinuté speciálně pro ženy. Mezi ně patří Chelsea Flowers (2003), květinová vůně s květinami jako tulipán, magnólie, růže a pivoňka inspirovaná NY květinovým trhem stejného jména a Bryant Park (2007), což je svěží a sladká růžová vůně inspirovaná módním týdnem, která se koná ve jmenovaném parku. Dalšími oblíbenými unisexovými vůněmi jsou Wall Street (2004), velmi ostrá vodní vůně s citronem, okurkou, hořkým pomerančem a vetiverem a Brooklyn (2008), který obsahuje dřevité a kořenité tóny jalovce, pelargónie a kůže.
Většina ženských vůní a parfémů byla vytvořena firmou Rahmé s pomocí některých z nejznámějších tvůrců vůní a údajně mají koncentraci čistých parfémových olejů 18-22%, díky čemuž vůně Bond patří k nejsilnějším na trhu. Některé z jejich “čistých parfémů" mají koncentraci 30% parfémového oleje, včetně Bond No. 9 Signature a společnost získala mnoho ocenění jak pro zakladatelku, tak i za jednotlivé vůně, například prestižní cenu FiFi V letech 2009 a 2012 a ocenění "Inovátor roku” (CEW- Vedoucí ženy v kosmetice).
Společnost Bond No. 9 nejprve otevřela obchod na 9 Bond Street ve čtvrti NoHo v Manhattanu s 16 originálními parfémy a dosud se může pochlubit 5 butiky, které byly pojmenovány podle různých čtvrtí, ve kterých sídlí. Značka se také prodává ve vybraných upmarketových buticích.
Jedním z jejích unikátních marketingových strategií je anglické taxi zdobené jako jejich barevné lahičky pro zajištění dopravy pro své zákazníky a návštěvníky. Když se původně zrodila myšlenka Bond No. 9, záměrem paní Rahméové bylo učinit z New Yorku parfémovou metropolí světa a vrátit umění do světa parfumerie, něco, o čem měla pocit, že už nějakou dobu chybí. Bond No. 9 se pyšní tím, že ve svých více než 60 vůních používá nejlepší a nejunikátnější vonné oleje a přísady z celého světa, a to se samozřejmě odráží v ceně.
Většina vůní No. 9 je ve skutečnosti unisex, ale existují určité parfémy vyvinuté speciálně pro ženy. Mezi ně patří Chelsea Flowers (2003), květinová vůně s květinami jako tulipán, magnólie, růže a pivoňka inspirovaná NY květinovým trhem stejného jména a Bryant Park (2007), což je svěží a sladká růžová vůně inspirovaná módním týdnem, která se koná ve jmenovaném parku. Dalšími oblíbenými unisexovými vůněmi jsou Wall Street (2004), velmi ostrá vodní vůně s citronem, okurkou, hořkým pomerančem a vetiverem a Brooklyn (2008), který obsahuje dřevité a kořenité tóny jalovce, pelargónie a kůže.
Většina ženských vůní a parfémů byla vytvořena firmou Rahmé s pomocí některých z nejznámějších tvůrců vůní a údajně mají koncentraci čistých parfémových olejů 18-22%, díky čemuž vůně Bond patří k nejsilnějším na trhu. Některé z jejich “čistých parfémů" mají koncentraci 30% parfémového oleje, včetně Bond No. 9 Signature a společnost získala mnoho ocenění jak pro zakladatelku, tak i za jednotlivé vůně, například prestižní cenu FiFi V letech 2009 a 2012 a ocenění "Inovátor roku” (CEW- Vedoucí ženy v kosmetice).
Zobrazit více