30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků

Burberry Parfém & Dámské vůně

Společnost Burberry, která byla založena v roce 1856, je jedním z předních a ikonických britských módních domů a klasikou designu. Tento britský módní dům se proslavil tím, že vytváří nejčastěji a nejvíce kopírované módní trendy vůbec. Oddělil se od zbytku světa módy tím, že prodává nejen oblečení, ale i doplňky - nejznámější je jejich ikonický trenčkot.

Původní název tohoto designového domu v Londýně, založeného roku 1891, byl "Burberry", ale společnost se brzy změnila na jméno "Burberrys", poté, co mnoho zákazníků z celého světa začalo říkat "Burberrys of London". V roce 1998 Burberry´s změnila své jméno i mnoho vyráběných věcí na Burberry, ale mnoho doplňků neslo i nadále jméno Burberry´s.

Značka Burberry je proslulá tím, že má ve svém sortimentu velký výběr pánského i dámského oblečení a získala úspěch díky více než 500 obchodům po celém světě a v 50 zemích - nejvíce v USA a Číně s 20 až 50 obchody v každé zemi. Značka Burberry je rozdělena na tři - Burberry Brit, což je cenově nejvýhodnější a "standardní" značka Burberry s běžnými cenami, poté Burberry London, která vytváří oblečení "wear to work", včetně kancelářské módy a nakonec Burberry Prorsum, která je základem pro ostatní značky. Největší úspěch má společnost Burberry díky prodeji svých oděvních řad zejména dámské módy, které jsou trvale na vrcholu obliby, ale také díky zahájení online prodeje v roce 2006 a díky tomu, že jí byla udělena královská záruka kvality oděvů od britské královské rodiny.

Kromě své módní řady a doplňků nabízí značka Burberry exkluzivní řadu vůní pro muže i ženy - s mnoha lahvičkami ozdobenými typickou skotskou kostkou. Jejich první parfém pro ženy se objevil v roce 1991 a dnes má značka již více než 30 vůní pro ženy. Jsou dobře známé díky britským osobnostem hrajícím v reklamě a také díky tomu, že se jedná o nejprodávanější vůně.

Představení vůně Burberry Body bylo provázeno vzrušením ve více než 150 zemích světa kvůli provokativní a odvážné povaze reklamní kampaně. Na otázku, jaké je poselství tohoto kontroverzního marketingu, Burberry uvedla, že chtějí zachytit ikoničnost a ducha značky, a proto se v reklamě objevila nahá Rosie Huntingtonová-Whiteleyová, která byla zahalena do ikonického trenčkotu. Podle jejích slov byla velmi poctěna, že se mohla stát prvním Burberry Body, protože Burberry významně přispěla k jejímu úspěchu a byla potěšena, že pomohla šířit zprávu, že vůně Burberry Body je první v sérii vůní s cílem zdůraznit tělo ženy a její křivky v provokativní reklamní kampani.
Zobrazit více