30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků

Bvlgari Parfém & Dámské vůně

Bvlgari, vyslovovaný jako Bulgari, je luxusní italský módní dům, který založil Sotirios Voulgaris v roce 1884. Jméno společnosti pochází z příjmení zakladatele a ačkoli je vyslovováno jako "U" v klasické abecedě, jméno je napsáno s "V", protože je symbolické pro latinský odkaz. Voulgaris se narodil v Řecku a začal svou kariéru jako klenotník. V roce 1877 odešel z Řecka na Korfu a odtud do Neapole, než se usadil v Římě, kde o několik let později založil firmu.

Stejně jako mnoho dalších italských tradic je i značka Bvlgari velmi rodinný podnik a Voulgaris získává pomoc svých synů, aby otevřeli první obchod společnosti v roce 1905, který se brzy stala úspěšným a slavným a pro značku Bvlgari začala velmi prosperující kariéru. Po úspěchu společnosti Bvlgari na domácí půdě Voulgarisův vnuk Gianni, který byl tehdy předsedou a generálním ředitelem společnosti, zahájil mezinárodní expanzi značky otevřením obchodů v New Yorku, Ženevě, Monte Carlu a Paříži v 70. letech A to se ukázalo být začátkem velmi lukrativního a prosperujícího podnikání.

Společnost se pod vedením Gianniho více zaměřila na design výrobků než kdy předtím a rozhodla se, že značka Bvlgari by neměla být omezena na dámské šperky, pro které je pravděpodobně nejznámější, ale dnes je to rozmanitá luxusní značka, která vyrábí několik různých produktových řad včetně hodinek pro muže i ženy, doplňky a vůně. První parfém pro ženy byl nazván "Bvlgari Eau Fraiche" (1997) a zůstává klasickým bestsellerem dodnes kvůli jeho nadčasové květinové a citrusové vůni, která je ideální pro každodenní nošení.

Mezi další oblíbené dámské parfémy patří řada BLV pro ženy (2000 - 2010), řada Bvlgari Jasmin Noir (2008 - 2012) spolu s ideálním dárkem pro maminky, který je bez alkoholu - Petits et Mamans (1997). Další v řadě je parfém "Rose Essentielle Bvlgari" (2006), který obsahuje krásnou sbírku vonných růžových tónů se santalovým dřevem a patchouli podtóny, které z něj dělají smyslnou a trvácnou vůni a potěšením na nošení.

Stejně jako jejich podnikatelský úspěch se značka Bvlgari nedávno etablovala jako klíčový přispěvatel do komunity, vedený pevnými etickými rodinnými hodnotami. V letech 2009 až 2011 společnost Bulgari věnovala 13 milionů EUR společnosti Save the Children, která poskytuje rehabilitační aktivity na více než 200 školách.
Zobrazit více