DKNY Parfém & Dámské vůně
DKNY je obrovský dámský módní dům, který sídlí v New Yorku a je známý pro sladkou vůni léta, zlaté lahodné jablko a pestrobarevné všestranné předměty, a je úspěšný již více než 30 let. Po úspěšné desetileté kariéře, kdy pracovala jako vedoucí designérka Anne Kleinové, se Donna Karan stala jedním z nejlepších návrhářů na světě a získala příležitost, spolu se svým manželem, podnikat na vlastní pěst, s čímž začala v roce 1984.
Mezi konkurenty jako byli Vivienne Westwoodová, Jasper Conran a John Galliano se Donna Karan rychle stala jedním z předních návrhářů výbušné éry 80. let. Jasné a barevné tisky se rychle staly oblíbenými, stejně jako experimentální móda, což znamená, že hned první kolekce Donny Karan nazvaná "sedm jednoduchých kousků" byla obrovským úspěchem. Myšlenkou debutové kolekce byla sbírka jednotlivých částí oděvu, které mohly být nošeny a obměňovány z denního oblečení na večerní - ženy se staly okamžitě fanoušky této myšlenky, která jim ušetřila drahocenný čas a znamenala, že měly najednou více času na společenský život!
Inspirována svou dcerou vytvořila Donna Karan značku DKNY v roce 1989 jako mladší a cenově dostupnější škálu toho, co již nabídla, vedle stávající značky Donna Karan New York. Mnoho z existujícíhu sortimentu pochází z původní značky DKNY, včetně DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY spodní prádlo pro muže i ženy, DKNY Juniors, DKNY Kids, DKNY Pure a DKNY Men. V roce 2001 byla spuštěna řada Donna Karan Home, doplňky do domácnosti sice tradiční, ale luxusně vyvedené - a brzy poté také DKNY Home, nabízející zábavnější, městskou, originální a nadčasovou kolekci.
V roce 1992 byla spuštěna Donna Karan Beauty Collection, která se specializovala na výrobu nejjemnějších vůní, které ženy milují. DKNY je jednou z nejprodávanějších řad vůní, které se v současnosti objevují v každém žebříčku deseti nejoblíbenějších vůní a které zažívají celosvětový úspěch. První vůně byla vydána v roce 1992 a pojmenovaná "Donna Karan for Women" a o dva roky později byl vydán i pánský protějšek této vůně. S téměř 100 vonnými látkami ve svých rozsáhlých sbírkách, Donna Karan strávila většinu času zkoumáním toho, co chtějí její zákazníci, a stejně jako u svých oděvů se soustředila na vytvoření řady vůní, které jsou natolik všestranné, že se dají nosit přes den i na večer.
Poslání společnosti DKNY je založeno na intuitivním chápání potřeb a přání žen a veškeré kolekce, které spadají pod tuto špičkovou luxusní značku, ztělesňují jejich vášeň pro luxus, smyslnost, pohodlí a tvůrčí projev, a to platí i pro kolekce parfémů. Některé z nejznámějších jsou řady Essence Collection, Donna Karan Collection, DKNY Pure, DKNY Women, Cashmere Mist a některé nejnovější kolekce včetně DKNY Be Delicious City Blossom (2014), DKNY Be Delicious (2012) DKNY Delicious Candy Apples (2010/2011) a kolekce DKNY Sweet Delicious (2012). Většina parfémů tohoto smyslného kosmetického giganta je zaměřena na ženy, protože Donna Karan měla pocit, že se na ně musí více soustředit prostřednictvím své práce, nicméně to neznamená, že by muži byli jakkoli zanedbáváni.
Mezi konkurenty jako byli Vivienne Westwoodová, Jasper Conran a John Galliano se Donna Karan rychle stala jedním z předních návrhářů výbušné éry 80. let. Jasné a barevné tisky se rychle staly oblíbenými, stejně jako experimentální móda, což znamená, že hned první kolekce Donny Karan nazvaná "sedm jednoduchých kousků" byla obrovským úspěchem. Myšlenkou debutové kolekce byla sbírka jednotlivých částí oděvu, které mohly být nošeny a obměňovány z denního oblečení na večerní - ženy se staly okamžitě fanoušky této myšlenky, která jim ušetřila drahocenný čas a znamenala, že měly najednou více času na společenský život!
Inspirována svou dcerou vytvořila Donna Karan značku DKNY v roce 1989 jako mladší a cenově dostupnější škálu toho, co již nabídla, vedle stávající značky Donna Karan New York. Mnoho z existujícíhu sortimentu pochází z původní značky DKNY, včetně DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY spodní prádlo pro muže i ženy, DKNY Juniors, DKNY Kids, DKNY Pure a DKNY Men. V roce 2001 byla spuštěna řada Donna Karan Home, doplňky do domácnosti sice tradiční, ale luxusně vyvedené - a brzy poté také DKNY Home, nabízející zábavnější, městskou, originální a nadčasovou kolekci.
V roce 1992 byla spuštěna Donna Karan Beauty Collection, která se specializovala na výrobu nejjemnějších vůní, které ženy milují. DKNY je jednou z nejprodávanějších řad vůní, které se v současnosti objevují v každém žebříčku deseti nejoblíbenějších vůní a které zažívají celosvětový úspěch. První vůně byla vydána v roce 1992 a pojmenovaná "Donna Karan for Women" a o dva roky později byl vydán i pánský protějšek této vůně. S téměř 100 vonnými látkami ve svých rozsáhlých sbírkách, Donna Karan strávila většinu času zkoumáním toho, co chtějí její zákazníci, a stejně jako u svých oděvů se soustředila na vytvoření řady vůní, které jsou natolik všestranné, že se dají nosit přes den i na večer.
Poslání společnosti DKNY je založeno na intuitivním chápání potřeb a přání žen a veškeré kolekce, které spadají pod tuto špičkovou luxusní značku, ztělesňují jejich vášeň pro luxus, smyslnost, pohodlí a tvůrčí projev, a to platí i pro kolekce parfémů. Některé z nejznámějších jsou řady Essence Collection, Donna Karan Collection, DKNY Pure, DKNY Women, Cashmere Mist a některé nejnovější kolekce včetně DKNY Be Delicious City Blossom (2014), DKNY Be Delicious (2012) DKNY Delicious Candy Apples (2010/2011) a kolekce DKNY Sweet Delicious (2012). Většina parfémů tohoto smyslného kosmetického giganta je zaměřena na ženy, protože Donna Karan měla pocit, že se na ně musí více soustředit prostřednictvím své práce, nicméně to neznamená, že by muži byli jakkoli zanedbáváni.
Zobrazit více