Diesel Parfém & Dámské vůně
Diesel je sice relativně mladou značkou ve srovnání s některými jinými módními domy, ale po skromných začátcích v roce 1978 se značka nyní rozrostla do obrovské říše s více než 300 různými prodejnami značky Diesel a více než 5000 maloobchodními prodejnami po celém světě. Původní zakladatel Renzo Rosso založil Diesel se záměrem stát se předním módním domem pro mladší generaci spotřebitelů. Právě tento záměr přivedl společnost Diesel ke slávě ve světovém módním průmyslu.
Rosso využil půjčku od svého otce k nákupu 40% podílu výrobce oděvů Moltex v roce 1978, kdy se název společnosti oficiálně změnil na Diesel. V roce 1985 koupil zbývající akcie za pouhých 500.000 dolarů a díky Rossově kreativitě a zkušenostem jak v oblasti marketingu, tak i v systémech se obrat společnosti záhy vyšplhal na více než 1 miliardu dolarů. Rosso vždy říkal, že získal svou kreativitu v Itálii, marketingové dovednosti ve Spojených státech a příslušné technické znalosti má z doby strávené v Německu.
Hlavní věc, kterou Diesel zaujal mladší spotřebitele, byly jejich inovativní marketingové strategie, jako je používání videoher jako marketingových platforem pro jejich oblečení. To zase vysvětluje jejich nepředvídatelné způsoby prezentace a balení produktů, stačí se podívat na některé z lahviček parfémů, abyste pochopili, co tím myslíme. Dokonce prý Diesel jde až tak daleko, že úmyslně aranžují a prezentují své zboží v obchodech takovým způsobem, že zákazníci nemají jinou možnost než spolupracovat se zaměstnanci obchodu. Jak vynalézavé!
Úplně první vůně, kterou společnost Diesel představila, byla ve skutečnosti unisex, ale od té doby nabízejí jak svým mužským, tak ženským spotřebitelům řadu žádaných vůní v nejrůznějších nepředvídatelných lahvičkách. Jejich vůbec první dámskou vůní byla Plus Plus Feminine, která byla vydaná v roce 1997, sladká orientální a květinová kompozice zaměřená čistě na mladší dámy, které chtějí působit odvážně a nezávisle. Mezi další oblíbené dámské parfémy Diesel patří teplé a pikantní květinové tóny Diesel Green Feminine (2004), trvale oblíbený Fuel For Life Femme (2007), měkké orientální vanilkové tóny Loverdose (2011) a orientální květinové Loverdose Tattoo (2013), to abychom jmenovali jen několik.
DIESEL - buďte mladí, buďte odvážní.
Rosso využil půjčku od svého otce k nákupu 40% podílu výrobce oděvů Moltex v roce 1978, kdy se název společnosti oficiálně změnil na Diesel. V roce 1985 koupil zbývající akcie za pouhých 500.000 dolarů a díky Rossově kreativitě a zkušenostem jak v oblasti marketingu, tak i v systémech se obrat společnosti záhy vyšplhal na více než 1 miliardu dolarů. Rosso vždy říkal, že získal svou kreativitu v Itálii, marketingové dovednosti ve Spojených státech a příslušné technické znalosti má z doby strávené v Německu.
Hlavní věc, kterou Diesel zaujal mladší spotřebitele, byly jejich inovativní marketingové strategie, jako je používání videoher jako marketingových platforem pro jejich oblečení. To zase vysvětluje jejich nepředvídatelné způsoby prezentace a balení produktů, stačí se podívat na některé z lahviček parfémů, abyste pochopili, co tím myslíme. Dokonce prý Diesel jde až tak daleko, že úmyslně aranžují a prezentují své zboží v obchodech takovým způsobem, že zákazníci nemají jinou možnost než spolupracovat se zaměstnanci obchodu. Jak vynalézavé!
Úplně první vůně, kterou společnost Diesel představila, byla ve skutečnosti unisex, ale od té doby nabízejí jak svým mužským, tak ženským spotřebitelům řadu žádaných vůní v nejrůznějších nepředvídatelných lahvičkách. Jejich vůbec první dámskou vůní byla Plus Plus Feminine, která byla vydaná v roce 1997, sladká orientální a květinová kompozice zaměřená čistě na mladší dámy, které chtějí působit odvážně a nezávisle. Mezi další oblíbené dámské parfémy Diesel patří teplé a pikantní květinové tóny Diesel Green Feminine (2004), trvale oblíbený Fuel For Life Femme (2007), měkké orientální vanilkové tóny Loverdose (2011) a orientální květinové Loverdose Tattoo (2013), to abychom jmenovali jen několik.
DIESEL - buďte mladí, buďte odvážní.
Zobrazit více