30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků
Sledované Doručení s Direct Link

Hermes Parfém & Dámské vůně

Dnes jsou Hermès většinou známí svými taškami, šály a parfémy, ale tato uznávaná značka luxusního zboží vlastně původně prodávala koňské postroje. Thierry Hermès byl německo-francouzský obchodník, který v Paříži dodával šlechticům postroje a další nejkvalitnější zboží. Poté, co prošel, společnost byla zděděna jeho synem a zůstala v rodině více než 100 let. Během této doby začali využívat své schopnosti pracovat s kůží novými způsoby a pomalu, ale jistě, se značka soustředila na kožené tašky namísto sedel a postrojů.

V roce 1949 byla představena vůbec první vůně Hermes. Jmenovala se Eau d'Hermès a byla to unisex vůně se zaměřením na koření a byliny, spolu s vůní kůže jako odkaz na jejich slavné tašky a kožené zboží. Jejich šátky se také staly hluboce zakořeněnými ve francouzské kultuře a v padesátých a šedesátých letech bylo několik jejich tašek pojmenováno na počest slavných lidí, kteří je upřednostňovali, například Grace Kelly a Jane Birkinová. V té době také přijali nový grafický profil, který dodnes používají - oranžové krabice a logo vozu.

Značka narazila na finanční problémy v 70. letech v důsledku toho, že řada konkurentů začala používat levnější syntetické materiály. Hermés byli schopni přežít tím, že se drželi materiálů a přitom se snažili představit své výrobky mladým lidem. Až do dnešního dne žádný z produktů není vyráběn v továrnách, ale ručně ve Francii. To se vyplatilo a Hermes dokázal zůstat relevantní pro celou novou generaci, udržet firmu naživu a v nadcházejících desetiletích vést k obrovskému úspěchu. Posledním opravdovým členem rodiny Hermèsů, který řídil firmu, byl Jean-Louis Dumas-Hermès, který zemřel na počátku devadesátých let. Jiní od té doby vstoupili do obchodních záležitostí, ale jeho syn Thomas Dumas-Hermès stále provozuje kreativní stranu společnosti.

Hermes parfémy jsou nyní možná stejně populární jako jejich legendární tašky. Eau des Merveilles (2004) je inspirován kouzlem ženskosti a oceánu se složitou kombinací ovoce, mořských tónů a květin. Jednou z nejoblíbenějších moderních sérií je možná Un Jardin, který byl představen v roce 2005 s Un Jardin en Méditerranée. Tato série si hraje s přirozenými rostlinnými vůněmi, kombinuje květiny, fíky a citrusy, aby vytvořila pocit zahrady obklopující uživatele. Následovaly další jako oblíbený Un Jardin Sur De Nil, který připomíná zahradu u Nilu s exotickými poznámkami jako zelené mango, lotos, kadidlo a javor klen.
Zobrazit více
Přihlaste se k odběru našeho zpravodaje
Upozornění
na prodej
Tipy pro
krásu
Slevové
kódy