30 Kč Sleva pro více položek
100% Originálních Výrobků

OPI Kosmetika

Na Stránku
Třídit
OPI se zabývá výrobky pro péči o nehty. Růžové nehty, černé nehty, šedé hřebíky, třpytivé nehty, cokoli si vymyslíte, v OPI to budou mít.

Oceňovaná společnost se sídlem v Kalifornii původně začala prodávat dentální potřeby. Když George Schaffer koupil společnost Odontorium Products Inc v roce 1981, provedl velké změny. Spolu s nově přijatým uměleckým ředitelem a biochemikem začal prodávat akrylový systém péče o nehty místním salonům krásy. Díky okamžitému úspěchu se postupně zaměřil zcela na péči o nehty, a tak vznikla značka OPI, která od roku 1989 nabízí své ikonické laky na nehty!

Společnost dokázala zůstat na čele vývoje produktů a vlastní řadu patentových dokumentů. Od svého uvedení na trh znamená OPI revoluci ve světě péče o nehty a je považován za předního světového výrobce výrobků péče o nehty.

Produkty OPI jsou navrženy se zaměřením na bezpečnost a inovace, stejně jako s ohledem na nejnovější výzkum. Cílem společnosti je nabídnout luxusní produkty pro péči o nehty za přijatelné ceny. OPI laky na nehty byly oceněny za vysokou kvalitu a vysokou pigmentaci, jsou zvláště dlouhotrvající.

Značka OPI se proslavila i díky spolupráci s celebritami. Někteří známí “návrháři” OPI jsou Justin Bieber, jehož kolekce "One Less Lonely Girl" se prodávala hned v 3000 obchodech, když byla poprvé vydána v roce 2010; Katy Perryová měla podobný úspěch se svými pěti odstíny laku na nehty, které dávají vašim nehtům popraskaný/rozbitý vzhled; Mariah Careyová pomohla vydat kolekci 2013, která využívala novou nehtovou technologii nazvanou "Liquid Sand".

Jiné kolekce laků byly inspirovány značkami a popkulturou, například fimem Shrek z roku 2010, tato klekce neměla růžové a červené odstíny, protože ty nejsou spojeny s velkým přátelským zlobrem; v roce 2011 OPI oslavila televizní show Moderní rodina kolekcí 14 různých odstínů; Coca Cola se připojila ke gangu OPI v roce 2014, kdy byly vydány různé barvy laků na nehty tak, aby se podobaly různým nealkoholickým nápojům společnosti.

OPI se také spoléhají na zvláštní marketingové strategie, jako je použití neobvyklých a vtipných jmen pro různé odstíny laku na nehty - my milujeme německou kolekci z roku 2012 s názvy jako "Nein! Nein! Nein! Ok Fine!”, “Don't Pretzel My Buttons” a “Deutsch You Want Me Baby?” nebo jarní/letní holandská kolekce s podivnými názvy, jako “Wooden Shoe Like to Know?” a “I Have A Herring Problem”.
Zobrazit více